Hvorfor skal sykepleiere og hjelpepleiere bruke sin verdifulle tid til å ta i mot pasienter/besøkende når de ankommer fastlegen, sykehuset eller sykehjemmet, og hvorfor skal de bruke tiden til å ta i mot betaling etter behandling når denne tiden bør brukes på helserelatert arbeid og bidra til økt effektivitet i helsevesenet ?
Procon Pasientterminal finner man nå på en rekke sykehus og fastlegekontorer over hele landet der de på en elegant og effektiv måte ønsker pasienten velkommen.
Helse- og omsorgsminister Bent Høie hadde den glede å kunne åpne Nordlandssykehusets nye selvbetjeningsløsning på pasientterminaler levert av Procon Digital da løsningene er helt i tråd med myndighetenes fokus på effektivisering innen helsesektoren.
Procon InfoSøk for sykehjem og omsorgsboliger består av en selvbetjent, interaktiv infokioskløsning plassert i sykehjemmets inngangsareale der man enkelt gjennom infokioskens startportal finner frem til den informasjonen man søker.
Procon Ris & Ros gir ledelsen en god input fra pasientene/besøkende om status på oppfattelsen av deres tjenester gjennom bruk av smilefjes-symboler.
Procon Wayfinder gir pasienter og besøkende en visuell guiding til hvordan finne frem til riktig avdeling på sykehusområdet og sykehjemmene.
Kontakt oss for mer informasjon om våre ulike løsninger.
- Les mer om Procon Pasientterminaler
- Les mer om Procon InfoSøk for sykehjem og omsorgsboliger
- Les mer om Procon Ris & Ros
- Les mer om Procon Wayfinder
- Les mer om Procon DigitalHelse