Effektivitet er svært viktig innen helsevesenet der fokus er å få behandlet flest mulig pasienter med de økonomiske ressurser som samfunnet stiller til rådighet. Gjennom økt bruk av selvbetjening øker helsevesenets muligheter for fokusering på de viktige elementer, og redusere administrative oppgaver.
Du finner i dag mange hundre pasientløsninger fra Procon Digital hos fastleger og sykehus over hele landet.
Procon DigitalHelse – integrerte digitale selvbetjeningsløsninger
Procon DigitalHelse er en produktgruppe satt sammen av flere ulike digitale løsninger spesielt beregnet for helseinstitusjoner. Produktene i Procon DigitalHelse kan fullintegreres med hverandre for å skape en komplett og effektiv selvbetjeningsform inne på pasientmottaket uten at det går ut over ønsket om å møte pasienten med et ansikt. Gjennom Procon DigitalHelse oppnås en digital løsning for økt effektivisering i det fysiske møte med pasientene.
Blant produktene i Procon DigitalHelse finner vi bl.a.
- Procon Pasientterminaler for ankomstregistrering og betaling
- Procon Publikumsterminaler for informasjon om sykehuset
- Procon IPS InfoTV og Digitale Skilt for pasientinformasjon på storskjerm mens pasientene venter på behandling
- Procon Infosøk for sykehjem og omsorgsboliger øker effektiviteten ved bedret digital informasjon
- Procon Wayfinder for å finne frem på sykehuset
- Procon Ris & Ros gir pasientene mulighet til å gi tilbakemelding etter behandling gjennom bruk av Smilefjes
Gjennom Procon DigitalHelse skaper man samtidig mer aktivitet der pasienten oppholder seg, samtidig som man får vist frem mer av helseinstitusjonens tjenester.
Gjennom Procon DigitalHelse økes effektiviteten gjennom pasientens selvbetjening slik at ressurser frigjøres til helserelatert arbeid for pasientene.
Ta kontakt med oss for ytterligere informasjon om våre ulike muligheter innen Procon DigitalHelse.